Тестери на парфюми- имат еднакви съставки и аромат като нормалните издания на парфюмите и главно служат като вариант за тестване и изпробване на аромата. Единствените съществени разлики са: Цена– по-ниска и винаги по-изгодна за клиента. Опаковка – повечето тестери се опаковат в картонени кутии без цветни шарки или в някои случаи нямат никаква кутия. По-ниската цена произтича от липсата на цветна луксозна опаковка. Като аромат, трайност и съставки не се различават от нормалното издание на парфюма. Тестерите на парфюми не са предназначени за лична употреба, а с цел изпробване на аромата при продажба на парфюм в магазин или търговски обект - вижте общите условия.
Ролон
Не е наличен | (ID: 66001)Какво може да направи една статия, публикувана в американския Vogue? Това може да бъде причина за създаването на една от най-успешните марки за красота на всички времена. Става дума за козметика Clinique и революционната статия Можете ли да създаде перфектната кожа на лицето?. Но нека първо си припомним каква е била грижата за кожата през 60-те години на миналия век. По рафтовете на аптеките се предлагат силно парфюмирани универсални кремове, не са разделени по тип кожа, нито клинични или дерматологични тествани. Както знаем обаче, всяко правило си има изключение. В един дерматологичен кабинет в Горен Ийст Сайд в Ню Йорк работи доктор Норман Орентрайх, който прави нещата по много различен начин (на английски език се казва Dramatically Different, за който ще стане дума по-късно). Прозорливият дерматолог провежда собствени изследвания на кожата и установява, че парфюмът е един от най-често срещаните алергени и не носи никаква полза за кожата. Така той разработва своя собствена козметика без парфюм и един ден редакторът на списание Vogue го потърсва с молба за интервю.
Статията е публикувана през 1967 г. и предизвиква козметична сензация с новаторския си подход. Той попада и в ръцете на Евелин Лаудер, която по стечение на обстоятелствата е снаха на основателя на друга козметична империя - Estée Lauder. Ръководството на компанията веднага се свърза с д-р Орентрайх и автора на статията и започна работа с тях по чисто нова марка, която ще позволи на хората да се радват на перфектна кожа. В резултат на това през 1968 г. е създадена революционната марка Clinique, която представя 117 козметични продукта. 7 от тях са бестселъри и днес.
Clinique е първата дерматологично разработена и тествана за алергии козметика, както подсказва името ѝ. Думата Clinique е от френски език и означава "клиничен". Марката предлага индивидуална грижа за отделните типове кожа, не съдържа аромати и избягва употребата на алергени. В продуктите няма да откриете парабени или фталати. Затова козметика Clinique е идеалният избор за чувствителна кожа. Грижата за кожата на марката се основава на три прости стъпки: почистване, ексфолиране и хидратация. Хидратиращ лосион Dramatically Different+ е толкова популярен, че се продава на всеки 5 секунди някъде по света. Clinique е една от първите компании, които използват химически филтър в City Block SPF 15, грим козметика Clinique е създадена така, че да прави жените красиви, но и едновременно да се грижи за кожата. Серията гримове Take the Day Off се използва от милиони жени всеки ден, а кремовете за лице Clinique са номер едно на пазара в САЩ.
Clinique представя първия си парфюм през 1971 г. и това е мегауспешният Aromatics Elixir. Шипрово-цветната парфюмна вода съпътства цяло поколение жени, преди да бъде изместена по популярност от Clinique Happy през 1997 г. Флорално-плодовият аромат с начални цитрусови акорди е най-продаваният аромат на Clinique. Препоръчваме ви да се поглезите с парфюми и козметика Clinique!