Тестери на парфюми- имат еднакви съставки и аромат като нормалните издания на парфюмите и главно служат като вариант за тестване и изпробване на аромата. Единствените съществени разлики са: Цена– по-ниска и винаги по-изгодна за клиента. Опаковка – повечето тестери се опаковат в картонени кутии без цветни шарки или в някои случаи нямат никаква кутия. По-ниската цена произтича от липсата на цветна луксозна опаковка. Като аромат, трайност и съставки не се различават от нормалното издание на парфюма. Тестерите на парфюми не са предназначени за лична употреба, а с цел изпробване на аромата при продажба на парфюм в магазин или търговски обект - вижте общите условия.
Ако търсите марки, които са повлияли (не само) на американския козметичен пазар през миналия век, определено не бива да пропускате Elizabeth Arden. Създателката, чието име носи и марката, е новаторка и неуморна бизнесдама с невероятно усърдие, за която смело може да се твърди, че полага основите на козметичната индустрия в Съединените щати преди повече от 100 години, а нейното наследство продължава и до днес.
Флорънс Найтингейл Греъм, родом от провинциална Канада, пристига в Ню Йорк в началото на 20-ти век, за да завладее света. Тя сменя името си на звучната Елизабет Ардън и през 1910г. отваря свой собствен салон за красота с червени врати на световноизвестното Пето авеню. Същите червени врати и салони с козметика Elizabeth Arden ще има в почти всеки голям град в света до края на 30-те години на миналия век. Елизабет Ардън определено има с какво да се гордее. Тя дори твърди, че има само 3 американски марки, които познават във всяко кътче на света: шевни машини Singer, Coca-Cola и Elizabeth Arden.
„Всяка жена има право да бъде красива“, твърди Елизабет Ардън, предлагайки на жените най-висококачествената козметика. Тя не желае да скрие женската природа под дебел слой грим, а вместо това съветва жените как правилно да се грижат за кожата си и кои естествени съставки са най-ефективни. Визията й била винаги безкомпромисна. Тя произвежда най-добрите продукти, които жените от цял свят търсят, предлага легендарния Eight Hour Cream (осемчасов крем), популярния парфюм Blue Grass и червеното червило.
Елизабет Ардън е била визионер и списъкът с нейните иновации е невероятно дълъг. Тя е само първата, която предлага грим за очи на американските жени, започва да прави опаковки за козметика за пътуване, наема и обучава екип от търговски представители да представят нейната козметика. Днес марка Elizabeth Arden е един от най-успешните производители на козметика и парфюми. Парфюми Green Tea, 5th Avenue и Sunflowers вече са легенди в тази индустрия.