Тестери на парфюми- имат еднакви съставки и аромат като нормалните издания на парфюмите и главно служат като вариант за тестване и изпробване на аромата. Единствените съществени разлики са: Цена– по-ниска и винаги по-изгодна за клиента. Опаковка – повечето тестери се опаковат в картонени кутии без цветни шарки или в някои случаи нямат никаква кутия. По-ниската цена произтича от липсата на цветна луксозна опаковка. Като аромат, трайност и съставки не се различават от нормалното издание на парфюма. Тестерите на парфюми не са предназначени за лична употреба, а с цел изпробване на аромата при продажба на парфюм в магазин или търговски обект - вижте общите условия.
Линии и бръчки, Стягане и лифтинг, Подпухналост и тъмни кръгове
Не е наличен | (ID: 28736)„Всяка жена може да бъде красива“, твърди основателката на известната империя Estée Lauder и цял живот търси начини да предлага луксозна козметика на милиони жени по света. Излишно е да казваме, че тя се справя отлично с тази задача. Американската марка Estée Lauder става известна с изключителната козметика за лице, но постепенно в портфолиото си включва колекции с козметика за грим, грижа за тялото, парфюми, както и линия за мъже. Уникалните познания, отдаденост и постоянство, акцент върху задълбочени научни изследвания на кожата се превръщат в основата на разработването на нейните продукти. Estée Lauder работи върху тази философия и до днес. Вече се продава в повече от 150 страни и е най-популярната козметична марка на милиони жени.
Есте Лаудер е родена в Ню Йорк от родители с унгарски и чехословашки корени. Въпреки това тя никога не казва точната си дата на раждане, защото „възрастта просто няма значение“. Чичо й е фармацевт и специалист по грижа за кожата, който разкрива на малката Estée тайните на кремовете и маслата за кожата. Въпреки че за кратко е актриса,Estée е толкова очарована от света на козметиката, че през 1946 г. тя и съпругът й основават собствена козметична компания. Не след дълго тя започва да предлага продуктите си с голям успех в известния универсален магазин Saks на Пето авеню в Ню Йорк. След няколко години марката се разширява в Европа и Азия. Днес Estée Lauder е семейна козметична империя, която освен едноименната марка притежава още Clinique, MAC, Bobbi Brown, La Mer и други.
Estée Lauder предлага редица колекции за всички възрасти и всички типове кожа. Най-популярният крем Re-Nutriv е лансиран през 1956 г., но все още е един от най-продаваните продукти на марката. Други популярни продукти са Advanced Night Repair, Rejuvenating, Revitalizing Supreme или DayWear. Хиляди жени в ежедневния си грим залагат на невероятния фон дьо тен Double Wear. От 1953 г. Estée Lauder предлага и парфюми, където стъпва с бестселъра Youth Dew, което първоначално е било масло за вана с опияняващ аромат на рози, жасмин, ветивер и пачули. Можете да изберете и други популярни парфюми Modern Muse Chic или Beautiful, както и мъжки одеколон Pleasures For Men.