Тестери на парфюми- имат еднакви съставки и аромат като нормалните издания на парфюмите и главно служат като вариант за тестване и изпробване на аромата. Единствените съществени разлики са: Цена– по-ниска и винаги по-изгодна за клиента. Опаковка – повечето тестери се опаковат в картонени кутии без цветни шарки или в някои случаи нямат никаква кутия. По-ниската цена произтича от липсата на цветна луксозна опаковка. Като аромат, трайност и съставки не се различават от нормалното издание на парфюма. Тестерите на парфюми не са предназначени за лична употреба, а с цел изпробване на аромата при продажба на парфюм в магазин или търговски обект - вижте общите условия.
Италианската марка ETRO е основана от Джероламо Етроу през 1968 г. Предлагайки тъкани, аксесоари и опияняващи аромати, марката черпи вдъхновение от историята и етническите групи. Интересно е, че тя притежава голяма колекция от текстил от редица страни и исторически периоди и ги продава дори и сега. Днес модните колекции на ETRO се създават от Вероника Етро, дъщеря на основателя, която наследява изключителния моден нюх на баща си.
Първите аромати на ETRO се появяват през 1989 г. Те черпят вдъхновение от атмосферата на екзотични страни и се основават на изключителни ароматни съставки. Нестандартният дизайн на флаконите също заслужава внимание. Интересувате се как ухаят ароматите на ETRO? Препоръчваме ви да изберете унисекс аромата на тоалетна вода Etra Etro, лансиран през 1999 г., който хармонично съчетава акорди на кардамон, кориандър, роза, сандалово дърво и сладка ванилия.