Тестери на парфюми- имат еднакви съставки и аромат като нормалните издания на парфюмите и главно служат като вариант за тестване и изпробване на аромата. Единствените съществени разлики са: Цена– по-ниска и винаги по-изгодна за клиента. Опаковка – повечето тестери се опаковат в картонени кутии без цветни шарки или в някои случаи нямат никаква кутия. По-ниската цена произтича от липсата на цветна луксозна опаковка. Като аромат, трайност и съставки не се различават от нормалното издание на парфюма. Тестерите на парфюми не са предназначени за лична употреба, а с цел изпробване на аромата при продажба на парфюм в магазин или търговски обект - вижте общите условия.
Giorgio Beverly Hills създава парфюми с името на известния моден бутик, основан от братята Хейман в Beverly Hills. Декориран с жълти и бели райета, бутикът става любимо място за пазаруване за холивудските звезди.
Най-известният парфюм Giorgio Beverly Hills е представен през 1981 г. и опакован в жълто-бели райета. Той не е добре познат у нас, но е един от крайъгълните камъни в историята на парфюмите. Парфюм Giorgio Beverly Hills е един от първите "линейни" аромати, който създава впечатлението, че не се променя, има една и съща ароматна пирамида. Парфюмът се радва на огромен успех и е един от най-популярните парфюми на марката през 80-те години на миналия век.