Тестери на парфюми- имат еднакви съставки и аромат като нормалните издания на парфюмите и главно служат като вариант за тестване и изпробване на аромата. Единствените съществени разлики са: Цена– по-ниска и винаги по-изгодна за клиента. Опаковка – повечето тестери се опаковат в картонени кутии без цветни шарки или в някои случаи нямат никаква кутия. По-ниската цена произтича от липсата на цветна луксозна опаковка. Като аромат, трайност и съставки не се различават от нормалното издание на парфюма. Тестерите на парфюми не са предназначени за лична употреба, а с цел изпробване на аромата при продажба на парфюм в магазин или търговски обект - вижте общите условия.
Авангардната модна марка Jean Paul Gaultier съществува от 1976 г. насам. Ако се досещате за сутиена на Мадона с много заострени напред чашки или за парфюми, които приличат на торсове, сте на правилната марка: това са моделите на Жан Пол Готие, "момчето бунтар" или дори "принцът на перверзията", който се противопоставя на традиционното разбиране за женственост и мъжественост. Той комбинира разкроени дамски поли с якета с шипове, а на мъжете дава дълги поли с дълбоки деколтета. Предпочита шотландския килт или раираните ризи - просто оригинална и закачлива мода. Разбира се, той не може да пропусне и света на парфюмите. Търсените в цял свят парфюми Jean Paul Gaultier са неизменна част от пазара от 1993 г. насам.
Прочутият френски дизайнер Жан Пол Готие (роден през 1952 г.) навлиза в модната индустрия без нужното обучение. Като млад налага своите скици на известни дизайнери, докато Пиер Карден не го наема за свой асистент. Жан Пол Готие има още няколко наставници и през втората половина на 70-те години на ХХ век стартира свои собствени модни колекции. Нищо не е свещено за него; той черпи вдъхновение от улицата и телевизията, изпращайки по подиума татуирани модели, пълни модели и възрастни мъже. "Когато една жена се облича като кокетка, това не говори добре за нейния морал", казва Готие. Дрехите му са сюрреалистични, но същевременно удобни за носене, подходящи за всички форми, размери и поколения - факт, който се потвърждава от работата му в Hermes.
Жан Пол Готие подхожда по подобен смел начин към ароматите си, като предлага дамския си парфюм Classique (1993 г.) във флакон с форма на бюст и рекламира Le Male (1999 г.), един от най-продаваните мъжки аромати в Европа - мускулест моряк с татуирани цветя на гърдите. Ефирният дамски парфюм Classique Betty Boop Eau Fraiche (2016 г.), вдъхновен от сексапилната и свободолюбива кабаретна танцьорка, не прави изключение от линията провокативни продукти. Както Classique, така и Le Male вече са колекции от аромати за съвременните жени и мъже. Известни са и дамски парфюми Fragile (1999 г.) и Scandal (2017 г.). Кажете "Не" на задръжките с парфюми Jean Paul Gaultier!