Тестери на парфюми- имат еднакви съставки и аромат като нормалните издания на парфюмите и главно служат като вариант за тестване и изпробване на аромата. Единствените съществени разлики са: Цена– по-ниска и винаги по-изгодна за клиента. Опаковка – повечето тестери се опаковат в картонени кутии без цветни шарки или в някои случаи нямат никаква кутия. По-ниската цена произтича от липсата на цветна луксозна опаковка. Като аромат, трайност и съставки не се различават от нормалното издание на парфюма. Тестерите на парфюми не са предназначени за лична употреба, а с цел изпробване на аромата при продажба на парфюм в магазин или търговски обект - вижте общите условия.
Елате в елегантния свят на модата и парфюмите на Nina Ricci. Френската модна къща е основана в Париж през 1932 г. от Мария "Нина" Ричи и нейния син Робер. Родената в Италия Мария Ниели, известна в модните среди като Нина Ричи, става основен дизайнер на новосъздадената марка, докато Робърт се занимава предимно с бизнес и финанси. Няколко години по-късно Робърт създава парфюмерийното подразделение на Nina Ricci и представя на света много емблематични аромати.
Модните произведения на Nina Ricci са успешни от самото начало. Малко след откриването на парижката модна къща тълпи от жени започват да се стичат тук, влюбени в прецизните кройки, луксозните материали и сложните детайли. Nina Ricci става известна с елегантните си, изискани и много женствени модели, включително бляскави вечерни рокли, семпли парти тоалети и сватбени рокли. От времето на Мадам Нина Ричи през тази модна епоха се сменят няколко творчески директори, но марката продължава да е вярна на своя изтънчен стил. Моделите на Nina Ricci са предпочитани от Пенелопе Крус, Сара Джесика Паркър, Елън Помпео, Рийз Уидърспун и Линдзи Лоън.
Nina Ricci представя първия си парфюм през 1946 г. Флоралният аромат Couer Joie с неповторимия си кристален флакон става хит, но само две години по-късно е засенчен от вечния Nina Ricci L'Air du Temps. Този парфюм с право се смята за един от най-добрите парфюми на всички времена и все още е един от най-продаваните от марка Nina Ricci. Флоралният аромат L'Air du Temps с ориенталски нотки на карамфил пресъздава страст и елегантност, както и свободата, символизирана от двата гълъба върху луксозния флакон. През десетилетията Nina Ricci представя десетки различни парфюми, включително плодово-флорания Nina, който кръстен на основателката на успешната модна къща.