Тестери на парфюми- имат еднакви съставки и аромат като нормалните издания на парфюмите и главно служат като вариант за тестване и изпробване на аромата. Единствените съществени разлики са: Цена– по-ниска и винаги по-изгодна за клиента. Опаковка – повечето тестери се опаковат в картонени кутии без цветни шарки или в някои случаи нямат никаква кутия. По-ниската цена произтича от липсата на цветна луксозна опаковка. Като аромат, трайност и съставки не се различават от нормалното издание на парфюма. Тестерите на парфюми не са предназначени за лична употреба, а с цел изпробване на аромата при продажба на парфюм в магазин или търговски обект - вижте общите условия.
Името на марка Pitralon произлиза от първия ѝ продукт - балсам за след бръснене Pitralon, разработен в Дрезден от предприемача Карл Аугуст Лингнер. Афтършейвът с интензивен и тежък аромат е представен за първи път през 1920 г., а през 50-те години на миналия век все още е придружен от слогана "Pitralon дава тон на мъжете". Към емблематичния афтършейв, съдържащ алкохол или камфор, скоро се присъединяват и други продукти на марката, популярни с това, че съчетават качество и разумна цена.
Дори и днес съставът на афтършейв Pitralon остава приблизително същият и популярността му не е намаляла след почти 100 години. Изпробвайте афтършейв Pitralon Classic **и се насладете на уникалния му пикантен аромат.
Дори днес по-възрастните поколения наричат всички лосиони за бръснене "Pitralon", независимо от марката им. Афтършейв продуктите съдържат витамини и хиалуронова киселина, които овлажняват, предпазват и възстановяват кожата на лицето. При редовно им използване значително ще се намали чувствителността на кожата при бръснене.
Препоръчвам