Какво се случи? Някой от продуктите не оправда очакванията ви или получихте увреден продукт? Представяхте си избрания продукт по малко по-различен начин? Съжаляваме, че продуктът не е отговорил на очакванията ви. Ние ще Ви помогнем в разрешаването на този проблем, независимо дали става въпрос за упражняване право на връщане или предявяване на рекламация за проблем или дефект на даден продукт.
В някои случаи може да се окаже, че приблизителната стойност на стоките, за които желаете да упражните правото си на връщане е по-ниска от транспортните разходи, които трябва да заплатите обратно за изпращането им обратно до нас. Във всички случаи задължително първо се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти на телефон 02 47 48 700 или на имейл reklamacia@parfimo.bg. Ще разгледаме подробно Вашия случай и заедно ще намерим най-доброто решение за Вас.
Моля, изберете дали желаете да предявите рекламация (продуктът е дефектен или сте го получили увреден) или да упражните право на връщане/отказ от договор (продуктът е изряден и без забележки, но желаете да го върнете). В следващите стъпки ще ви помолим да ни предоставите допълнителна информация, за да ни помогнете да ускорим процеса. Накрая ще получите входящ номер на вашата заявка.
Какво желаете да направите във Вашия случай?
Ако желаете да анулирате нова поръчка, която все още не е напуснала нашия склад, моля не използвайте този формуляр за рекламация, а се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти на телефон 02 47 48 700 или ни уведомете на имейл info@parfimo.bg.
Интересувате ли се от повече информация за процеса по отправяне на рекламация? Прочетете подробни инструкции за Процедурата за рекламация. Търсите по-подробна информация за връщане на стоки? Можете да я откриете в нашите Общи условия.