Тестери на парфюми- имат еднакви съставки и аромат като нормалните издания на парфюмите и главно служат като вариант за тестване и изпробване на аромата. Единствените съществени разлики са: Цена– по-ниска и винаги по-изгодна за клиента. Опаковка – повечето тестери се опаковат в картонени кутии без цветни шарки или в някои случаи нямат никаква кутия. По-ниската цена произтича от липсата на цветна луксозна опаковка. Като аромат, трайност и съставки не се различават от нормалното издание на парфюма. Тестерите на парфюми не са предназначени за лична употреба, а с цел изпробване на аромата при продажба на парфюм в магазин или търговски обект - вижте общите условия.
Американската модна марка Coach се появява за първи път през 1941 г., в семейната работилница в сърцето на Манхатън. От безизвестна марка, вдъхновена от бейзболната традиция, присъща на Америка, тя се превръща в марка, известна в цял свят със своята качествена изработка и уникален дизайн. Марка Coach се фокусира предимно върху производството на кожени чанти, дамски чанти и портфейли, но постепенно асортиментът ѝ се разширява и предлага обувки, часовници и парфюми.
Coach навлиза за първи път в света на парфюмите през 2007 г., представяйки аромати, които, както и другите продукти на компанията, се отличават с качество, съвършенство и луксозен дизайн. Днес Coach е създала десетки аромати за жени и мъже с помощта на парфюмерийни дизайнери като Honorine Blanc, Celine Barel и Firmenich.
Ароматът е добър, доста универсален а като за ЕДТ трайността също е на ниво.