Без UV защита
Не е наличен | (ID: 125573)Без UV защита
Не е наличенБез UV защита
Не е наличенБез UV защита
Не е наличенБез UV защита
Не е наличенДнес американска козметика Revlon предлага много повече от (само) емблематичния дамски парфюм Charlie, легендарния фон дьо тен Makeup Colorstay и популярния лак за нокти. Грим козметика, парфюми за жени и мъже, козметика за тяло и коса, всичко това ще намерите в портфолиото на популярната марка Revlon. Фен ли сте вече на марката?
Въпреки че 30-те години на миналия век не са най-доброто време за стартиране на нови компании, има няколко изключения, които започват световен бизнес в разгара на голямата икономическа криза. Едно от тях е Revlon. Братята Чарлз и Джоузеф Ревсън канят Чарлз Лахман (първата буква L от фамилията му е добавена към името Revlon) и заедно предлагат лак за нокти в много нюанси с помощта на цветни пигменти. Това се случва в далечната 1932 г. Не отнема много време и до 1940 Revlon вече може да се похвали с пълна гама от козметика за маникюр, както и качествени червила. Марката придобива значителна популярност и през 40-те години на миналия век, става една от 5-те най-добри в света на красотата. Годините продължават и към лаковете за нокти и червила Revlon постепенно се добавят все повече и повече продукти за грим и грижа за косата.
Revlon стъпва в света на парфюмите през 1973 г. с представянето на култовия аромат Charlie. Флорално-алдехиден аромат с нотки на зюмбюли, момина сълза и дъбов мъх. С парфюм Charlie през 1973, компанията се изстрелва за цели три години на първо място по продажби на този парфюм. За популярността на тоалетната вода Revlon Charlie се грижи революционна рекламна кампания с модел, облечен в панталони. Тя се превръща в символ на млада и независима жена. Козметика Revlon бързо набира популярност и днес предлага на жените по цял свят огромна гама от грим козметика, отлични продукти за коса на изгодни цени.
Производителят носи отговорност за състава на продукта. Моля, проверете опаковката на продукта за действителния състав.
Обща оценка: | |
Време за доставка: | |
Прегледност на магазина: | |
Обслужване / комуникация: |